فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن‌الائمه(ع) سپاه پاسداران گفت: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در کانون تخریب دشمن قرار دارد، موضوع وحدت در همه شئون و سطح‌بندی‌های آن است.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۷۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
 وحدت، مهمترین راهبرد تخریبی دشمن است/بارزترین کارکرد وحدت، امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس، سردار سرتیپ پاسدار «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان، جمعی از پاسداران و مردم در جریان عملیات تروریستی در همایش وحدت استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری که به مناسبت برگزاری اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز در کانون تخریب دشمن قرار دارد، موضوع وحدت در همه شئون و سطح‌بندی‌های آن است و بدخواهان این ملت اراده دارند تا بین شیعه و سنی، زن و مرد و هر فاصله و قشری در ایران اسلامی تفرقه بیندازند.

 وی با اعلام این خبر که به مناسبت چهاردهمین سالگرد شهادت سردارانش نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده، چهارمین اجلاسیه شهدای وحدت پنجشنبه 27 مهرماه جاری در مشهد برگزار می‌شود، توضیح داد: با درنظرگرفتن این موضوع، اجلاسیه شهدای وحدت یک سعادت گران‌قدر برای ما است که پیامدهای مؤثر اجتماعی و فرهنگی هم در پی خواهد داشت.

 اشعری افزود: از یک ماه قبل از همه ادارات استانی، سازمان‌های ملی و تشکل‌های مردم‎نهاد دعوت شده تا پاسداشت شهدای وحدت را دستور کار قرار دهند؛ چراکه رویکرد فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران آن است که یادواره‌های شهدای وحدت باشکوه و انضباط خاص در سراسر کشور برگزار شود در ادامه برگزاری این یادواره‌ها، اجلاسیه شهدای وحدت پنجشنبه چهارم آبان‎ماه در سالن همایش‌های انقلاب اسلامی مجتمع آیه‌ها برگزار می‌شود.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به اکران عمومی نمایش «نوری در نیمروز» توسط شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: اجلاسیه چهارم در قالب یک برنامه سه‌ساعته، امتدادی بر همین فضاسازی‌های فرهنگی در سطح شهر و استان خواهد بود و مهمانانی از استان سیستان و بلوچستان در این مراسم به ایراد سخن می‌پردازند.

 بارزترین کارکرد وحدت، امنیت است

 وحدت، مهمترین راهبرد تخریبی دشمن است/بارزترین کارکرد وحدت، امنیت پایدار است

 اشعری با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار نفر از سراسر کشور به این مراسم دعوت شده‌اند، ادامه داد: بارزترین کارکرد وحدت، امنیت است؛ بر همین اساس در اجلاسیه چهارم «جایزه ویژه وحدت» پیش‌بینی شده که به سه نفر از کسانی که در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی تلاش‌های خالصانه و مؤثری در راه تقویت وحدت در استان‌های تلفیقی داشته‌اند، اهدا خواهد شد. اکران نمایش با حامل پیام خواهد بود و اجرای سرودهای فاخر، دو پیوست دیگر اجلاس چهارم در حوزه فرهنگی است.

 وی با اعلام شعار «وحدت، خدمت و امنیت» برای اجلاسیه چهارم تصریح کرد: جایزه ویژه وحدت به‌صورت ملی اهدا می‌شود. فراخوان این جایزه از طریق دبیرخانه اجلاسیه شهدای وحدت به قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه اعلام شده و همه اقشار شامل برادران اهل‌سنت و شیعه که در راستای تقویت وحدت تلاش مجدانه داشته‌اند، می‌توانند در این حرکت فرهنگی شرکت کنند. برگزیدگان بعد از بررسی سوابق، مشخص شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار